Comunicarea eficienta cu clientii

OBIECTIVE:

  • înțelegerea importanței unei comunicări eficiente;
  • deprinderea tehnicilor specifice de eficientizare a comunicării (ascultarea activă, empatie, asertivitate, etc.);
  • îmbunătățirea capacității de înțelegere a așteptărilor și nevoilor clienților;
  • dezvoltarea capacității de a transforma reclamațiile în experiențe benefice prin modul de rezolvare.

TEME ABORDATE:

  • importanța comunicării în relația cu clienții;
  • aspecte de bază în comunicarea cu clienții;
  • eficientizarea comunicării cu clienții interni/externi;
  • comunicarea telefonică;
  • clienții dificili-managementul acestoa, prevenirea și rezolvarea reclamațiilor;
  • factori de stres în relația cu clienții.

TEHNICI FOLOSITE:

  • centrate pe formator: prelegerea, lista de control, metoda puzzle, simularea,
  • centrare pe grup: piramida, lucrul în grupe mici, brainstorming, acvariul, cubul.

Pentru a va abona la serviciul nostru de newsletter, folositi formularul de mai jos.




Cerere de oferta